zondag 4 september 2011

Geinspireerd door Joke Hardenbol


Toch ga ik nog even in herhaling 
en wil ik de blog over het werk
van Joke Hardenbol
op Zawadi-Atelier plaatsen

Werk van een wel heel bijzondere kunstenares
iemand die mij enorm inspireert
Joke van de blog
waterleliedesign.blogspot.com


vooral haar boekjes 
vind ik een feestje om 
naar te kijken

 

maar wat dacht je van deze schrijn?
helemaal gemaakt van (zelfbedrukte) stof


of deze twee altaren, het ene van stof
het andere van papier mache


en deze prachtige schaal 
van papier mache


van een melkpak gemaakt


een heel kunstzinnige quilt


beeldige mobiele telefoon zakjes


en een heel
fraai sieraad

oh ik kan me uren op
haar blog vermaken
wat een schat aan inspiratie

of ...
zelf lekker aan 
de slag gaan


gisteren begonnen
een uitvouw boek te maken
van karton, papier, stof, kantjes,
kraaltjes en al wat ik kan gebruiken

hoe het gaat worden?
dat is voor mij zelf ook
nog een verrassing

het ontwikkelt zich ter plekke
en dat is een heel leuk proces

Dank je Joke voor zoveel
heerlijke inspiratie

veel veel liefs
Doortje

Geen opmerkingen: