woensdag 13 juni 2012

Zo blij! Zo blij!


Even vertellen dat 
deze  mooie kast in 
mijn kamer staat,
ik ben zo blij, zo blij!

Alles wat op de grond 
stond onder het werkblad 
her en der in de ruimte
staat nu mooi in de kast.


Het mini-quiltje kreeg ik van
zus Mariette voor mijn verjaardag,
wat een schatje he? 
Het vogeltje vond ik bij Hampi,
is ook van een cadeaubon
en het blikje is een aanwinst
van de kofferbakmarkt.
Het draaitolletje heb ik al 
een hele poos, ook van Hampi.
Lieve spulletjes die ik koester!


Ik zou er mijn zelfgemaakte
spulletjes neerzetten in het
vitrine gedeelte maar het kwam
toch niet zo mooi uit.
Bovendien horen de boeken
echt bij mij, heerlijk dat ze weer
binnen handbereik zijn!
(in plaats van op zolder)


Van Martine van Hampi 
kreeg ik er nog twee letterbakken bij.
Gisteren kreeg ik van een lieverd
nog een tas vol met potjes met kralen.
Vandaag was er wegens ziekte geen
atelierwerkplaats dus kon ik heerlijk
aan de slag om de kraaltjes in de 
letterbakken in te delen.



Het is echt Hampi in het klein bij mij,
een heerlijke snoepjes winkel
waar ik elk moment van kan genieten.
Wat een rijkdom! 

Veel veel liefs
Doortje

3 opmerkingen:

christina zei

ziet er allemaal gezellig uit.

grieksegodin zei

wow, wat ziet dit er knus uit! genieten! liefs van mij

vrouw Hommel zei

Een hampie in het klein, dat klinkt beslist niet verkeerd.
groetjes