zondag 9 december 2012

Kom je even op bezoek?


In mei zag ik dit 
lieve potje staan
maar nam het niet mee

In juni stond het er nog
maar nam het niet mee

Zelfs in november
hield ik het vast
maar nam ik het niet mee

Waarom niet???
...

Vrijdag stond het er 
nog steeds
en nu pronkt hij eindelijk
op mijn mooie vitrine kastje
nu is hij van mij!

al die tijd heeft hij 
op mij gewacht!


Het is een kastje
waar ik helemaal gek 
mee ben


In plaats van de schragen
onder het werkblad
(gewoon een oude deur)
nu een ladenkastje en aan
de andere kant aan de muur
bevestigd.


Dit is oorspronkelijk een
schelpen kastje maar ik heb
er een kralen kastje van gemaakt



Al mijn opgepimpte 
kastjes hebben
nu een mooi plekje
gevonden




mijn stolpen verzameling 


altaar



'k Ben gewoon onwijs
gelukkig met dit 
verrukkelijke plekje

en met alles waarmee
 ik omringd ben


En dit staat alweer 
klaar voor de midweek
in mijn huisje in de Muy 
straks met kerst:
een pret pakketje
met heerlijk 
kijk- en leesvoer!

De kaart met het vogeltje
gaat telkens weer mee
achterop schrijf ik dan de
periode wanneer ik in
welk huisje ben!

Deze keer ga ik hier
naar toe:


het is een van de
illustraties in mijn nieuwe
bundel

Gezellige dag toegewenst
veel veel liefs
doortje

1 opmerking:

grieksegodin zei

oh, wat 'n lieve plekjes! en zo lief dat het theepotje op jou heeft gewacht....mooie tekening van je vakantiehuisje....fijne zondag, liefs van mij