dinsdag 1 januari 2013

Rustige dagen


Lieve lezer
een heel inspirerend
en liefdevol 2013
toegewenst



Dit is het huisje in de Muy
(ik noem het Het Muy Huisje)
waar ik een midweekje 
vertoefde


een werkelijke uniek plekje
met geweldige ruimte rondom



Binnen heel eenvoudig
daarom hield ik het zelf
ook sober



klein altaar


zo nu en dan een verwennerij


genieten van het 
magnifieke uitzicht 


en van mijn bezoek ...



wandelen in de Muy

maar niet alleen


deze robuuste gast 
wandelde er ook

een galloway koe


evenals deze twee limousines


het is er zo mooi


zij liepen op de duinen
achter mijn huisje


of koesterden zich in
het zonnetje op de top
van een duin


hier geniet er eentje
van de appel schillen
en broodkruimels


je komt ze ook 
overal tegen


daar waren ook nog
de cadeautjes

 



een mooi boek, chinees opschrijfboekje 
van een lieve vriendin, heerlijk tijdschrift en 
een prachtige film

echt genieten was dat weer





achter de hoge duinen 
aanschouwde ik al dit moois

en dat allemaal zo dichtbij huis
ik hoef helemaal niet ver weg
om zoveel moois te zien
en te beleven



tijdens de laatste 
twee avonden
scheen de maan volop 

zo had ik ook nog de laatste 
ochtend een geweldige
zonsopkomst maar toen waren
de batterijen leeg

nu kan ik weer gaan uitkijken
naar de eerste week van maart
want dan zit ik weer op dit
magnifieke plekje 

veel veel liefs
Doortje

2 opmerkingen:

grieksegodin zei

hai lieverd, langs deze weg ook natuurlijk nog 'n heel mooi 2013 gewenst! wat knus om mee te genieten van je vakantieweekje en wat had je het weer gezellig gemaakt, mmmm....dat gebakje! op naar de volgende vakantie! liefs riet(je)

Catharina Maria zei

Doortje , het ziet er allemaal geweldig uit .
Ook je altaartje is iets waar ik van hou .
Voor jou wens ik je een heel fijn en liefdevol 2013 .
Liefs van ♥RINI♥ uit Portugal !