dinsdag 12 maart 2013

Alles in beweging

Afgelopen week zat ik 
weer in het huisje in de Muy
Dit is dan mijn uitzicht



De ganzen wachtten 
me al op toen ik aan kwam


En deze twee hielden me
iedere dag gezelschap
tot het moment van vertrek


Ook dit konijntje 
was van de partij


Een prachtige zonsopkomst





De galloway koeien stonden
me al op te wachten in de Muy



Er waren al een paar kleintjes bij



Deze blauwe reiger en lepelaars
spotte ik zeer dichtbij



De Slufter met zijn 
immense ruimte
altijd mooi ... 

Ik heb me dus kostelijk
vermaakt met wandelen,
vogels en galloway's observeren,
lezen, schrijven en er gewoon
ZIJN

Veel veel liefs
Doortje

2 opmerkingen:

grieksegodin zei

wat 'n heerlijke plek, de rust straalt er vanaf........heerlijk hé? gewoon ZIJN.....liefs van mij

christiene zei

Wat een prachtig uitzicht het lijkt wel het Paradijs op aarde.
Ook zo met die dieren.
Een plek om tot rust te komen zo mooi!
groetjes Christiene.