zondag 23 juni 2013

Verrukkelijke inspiratie



Als je graag bezoekjes brengt aan 
kringloopwinkels, kofferbakmarkten 
of rommelmarkten
en je regelmatig thuiskomt met
geweldig leuke vondsten 
dan kun je waarschijnlijk 
helemaal je hart ophalen 
met deze twee inspirerende boeken.

Ik kon tenminste heel moeilijk kiezen
tussen beiden. Eerst kwam ik met
Vintage thuis, thuis, een week
later vond ik Kringloopgeluk
tweedehands bij bol. 





Enkele voorbeelden uit
Kringloopgeluk






Enkele voorbeelden uit
Vintage thuis.

Het zijn boeken waar ik zelf
helemaal blij van kan worden
en dat wil ik graag delen met 
jou, lieve lezer.

Veel veel liefs
Doortje

1 opmerking:

grieksegodin zei

wat 'n lieve boekjes en wat kun je er weer mooie voorbeelden uithalen, past helemaal bij jou! ik zie je ook nog weleens 'n boekje maken van je werkjes......liefs van mij