zondag 21 juli 2013

Als nieuw


Het moest er toch eens van komen
mijn werkblad was toe aan een
opknap beurt

Eerst dacht ik aan een plastic folie
maar omdat ik op zolder nog vele
rollen papier had liggen besloot
ik het er op te wagen


Meteen ook nog even een
lamp onderhanden genomen



Dit kastje is nu echt een
verzamelkastje voor mooie
boekjes

In het kastje staan 
al mijn dagboekjes


Dit kastje blijft 
gewoon leuk om naar
te kijken

Het popje erbovenop
heb ik vrijdag gemaakt


Het was een experiment
met papier mache
maar het is uiteindelijk
weer een popje met stofjes
en kantjes geworden

zonder ogen, mond, neus ...
gewoon zo al erg mooi


Engeltje en tasje 
boven m'n bed


En nog een paar
geinige visjes

Wat is het toch weer 
een heerlijk bezig zijn


Veel veel liefs
Doortje

En een heerlijke
zondag toegewenst

2 opmerkingen:

grieksegodin zei

oh, wat mooi geworden je werkplek, leuk werk ook! lampje is ook lief....fijne zondag, liefs van mij

joke zei

Ziet er allemaal heel lief uit. Mooie ruimte.
Groet,
Joke