zondag 29 september 2013

Roekoekoekoe


Dol ben ik op het 
geroekoekoekoe
van een duif


Het geeft zo'n gevoel
van tevredenheid




Dit duifje streek vorige week
neer op een tuinstoel bij mijn huisje
en koesterde zich enige tijd in
het zonnetje


Er moet tussendoor 
nog wat gepoetst worden


Bijna vallen de oogjes dicht


M'n verenkleed moet ook
een beetje zon hebben


Nou ja ... toch zit het 
andersom lekkerder


Ben ik nou niet 
fotogeniek ...?

Een duif heeft maar 
weinig nodig om
te genieten

Veel veel liefs
Doortje

2 opmerkingen:

grieksegodin zei

ach, wat lief, ben het helemaal met je eens van dat geluid: 'n tevreden gevoel...lieve foto's, geniet weer van je eigen plekje....liefs van mij

Fia zei

Ohh ja heel herkenbaar ben er ook dol op....het stoort me nooit...hier komen ze al jaren s,morgens zitten ze al op me te wachten op een lekker hapje...
Wat heb je er leuke foto's van gemaakt Doortje...

Geniet nog maar fijn van de lieverds..

hart,gr Fia