zondag 27 oktober 2013

Het tweede boekje


Graag laat ik jou mijn 
tweede boekje zien
dat ik gemaakt heb


Toen ik met het eerste boekje 
bezig was had ik het een-en-het-ander
uit dit boekje daarin gepropt maar
ergens voegde dat niet


Omdat het eerste boekje als doel had
de werkjes die ik gemaakt had te tonen


Toch wilde ik er nog wat mee doen
en zo is het tweede boekje ontstaan


Maar ook wel een beetje omdat ik 
zo geniet van het proces zo'n boekje
te maken


Dat is eigenlijk nog het leukst!


En de reacties ... 
De verbazing, verwondering en
vooral de blijdschap die het boekje opwekt!


Ook dit boekje is om te inspireren
hoe je met een leefruimte van 
drie bij vier een uniek plekje 
kunt scheppen


Sommigen zeggen:
'Het lijkt wel alsof het een enorme 
ruimte betreft ...'


Het is ook erg leuk om 
de ruimte waarin ik leef en werk
in boekvorm terug te zien

Fijn om dit met jou
te kunnen delen

Een kneuterige zondag
toegewenst

Veel veel liefs
Doortje

2 opmerkingen:

Maya zei

Wat een prachtig boekje! Mooie foto's, ik zou zo mijn atelier opnieuw willen inrichten :-)

grieksegodin zei

wat 'n prachtig boekje met alle lieve dingen om je heen! mooi bezit...een voorbeeld voor velen.......fijne zondag, liefs riet(je)