maandag 24 maart 2014

Terug van weggeweest




Het werd nodig tijd
om weer eens een blogje
te schrijven

Ondertussen heb ik
wat creativiteit betreft
niet stil gezeten







Bij mijn werkblad een wandje
gekunsteld van mini
kijk kastjes

Het zijn kleine doosjes
die ik bewerkt heb met (teddy) stof,
kant, papier en bast van de
moerbeiboom

Eigenlijk zijn het 
kleine wereldjes op zich
Het tot stand laten komen
is nog het leukste van dit alles


Dit is Yucka
een Tibetaans nomaden popje




Haar jas en laarzen 
zijn gemaakt van zeemleer
Yucka draagt 108 vlechten
net als een mala, een gebedssnoer


En dit zijn de alfabet letter in wording
Inmiddels zijn ze van A tot Z klaar
nu nog extra letters maken
zodat er een mooi woord 
of een naam mee gemaakt 
kan worden

Zo blijf ik heerlijk bezig
en er zijn liggen nog vele ideetjes
in de wacht ...

Veel veel liefs
Doortje


3 opmerkingen:

grieksegodin zei

oh, heel mooi! je bent weer heerlijk bezig geweest! voor ons genieten om het te "zien".....liefs riet(je)

ireneinhetatelier zei

Wat een leuk idee, die " doosjes" , ze vragen erom eens goed beken te worden. Ik heb de foto's vergroot om ze goed te zien. Prachtig,

Catharina Maria zei

Doortje , wat een pracht stel jij hier ten toon SUPER .
liefs ♥RINI♥