maandag 23 april 2012

Broches

Even iets anders tussen door.
Ik heb een paar kleine broches zitten maken.
Heel vrolijk en lief zijn ze weer.


Je kunt ze ook op een kussen spelden
of leuk ergens neer leggen.
Op dit hartje staat Happy.


Op dit hartje Love


Op deze vlinder staat Lief

Ook heb ik een heel klein hartje
en een heel klein vogeltje gemaakt
van vilt en kant


'Blij' staat er met gouddraad


vogeltje 'lief'

Heerlijk dat gepriegel
en kijken wat er zomaar 
uit mijn handen ontstaat.

Veel veel liefs
Doortje



4 opmerkingen:

christina zei

priegel jij maar lekker doerk dan kunnen wij heerijk meegenieten.

Fia zei

Ach wat lieflijk allemaal en zo mooi gemaakt...
Ik heb iets leuks gemaakt denk dat jij dat ook wel gaaf zal vinden alleen moet je hiervoor even op mijn blog kijken als je wilt Doortje..

hart,groetjes Fia

grieksegodin zei

ohhh....wat mooi en wat 'n inspiratie weer, zoals christina al zei: priegel jij maar lekker door en wij kunnen meegenieten, liefs van mij en fijne dag vandaag....

Catharina Maria zei

Gaaf hoor Doortje !
En gelukkig zag ik dat de linnenkast
ook een plekje krijgt !
Lieve groet ♥RINI♥